czwartek, 15 października 2015

Tak sobie pogadam...

Tak sobie pogadam...


Zawiał wiatr…
Cieplutki…
Rozdmuchał smutki…
Osuszył łzy…
Szum morza powiedział
Dzień dobry…
Gdzie jesteś?
Gdzie ja jestem, że Ciebie nie dostrzegam?
Nie mogliśmy się tak po prostu spotkać…
Dlaczego?
Dlaczego wsłuchując się w szum morza
czuję spokój?
Obserwuję gwiazdy…
I księżyc, każdej nocy…
Zmienny…
Czasem chowa się przede mną
A ja tak lubię na niego patrzeć…
Spacerować nocą…
Wsłuchiwać się w ciszę…
Czasem mam ochotę z kimś pogadać…
Ale spaceruję sama…
Poznałam wielu ludzi…
Ale nie wszystkim mówię o sobie
A chce krzyczeć o tym co mnie gryzie…
Chcę to wszystko wykrzyczeć
I spać spokojnie…
Sen jest dobry na wszystko…
Znam coś lepszego…
Właściwie powinnam powiedzieć kogoś…
Przyjaciel dobry na wszystko…
Jesteś moim przyjacielem?


22 stycznia 2008

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz