piątek, 16 października 2015

Ja chcę...

Ja chcę...

Jestem tam
Gdzie nie ma mnie
Tańczę tam
Gdzie muzyka gra
Moich uszu dobiegł
Czuły szept
Pozostań tu
Bym mogła być przy Tobie
Poczuć to czego tak pragnę
Szczęście?
Sądzisz że na nim mi zależy?
Zgubiłam się
I już nie wiem czym jest szczęście
A miłość czym jest?
Ty wiesz?
To powiedz…
Chcę to usłyszeć
Bo zdaje mi się że miłość
Zgubiła drogę do mego serca
Miłość drugiego człowieka…
Faceta…
Jest pełno ludzi o szlachetnych sercach
Chciałabym Was dotknąć dłonią
By wiedzieć że to nie sen
Z którego życie mnie budzi…
Nie chcę śnić
Chcę żyć…
Ale nie wiem czy zdołam
Pokonać przeciwności losu
Zabarwić szarą rzeczywistość
Poczuć ciepło promieni słonecznych…
Ja chcę nad morze…
Ja chcę…
By wszystko było znów dobrze
Jak dawniej
Jak wtedy gdy mogłam
Wyjawiać sekrety swej duszy
Spontanicznie dzielić się myślami
Ja chcę do mojego morza
Bo tylko morzu zwierzyć mogłam się
Tylko morze zmywało ból
A wiatr osuszał łzy…
Ja chcę…
Pozwól mi wrócić
Do tego cudownego miejsca
W którym jest tyle ciepła…

9 kwietnia 2008

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz