niedziela, 4 października 2015

Lecę bo chcę

Lecę bo chcę...

23 kwiecień 2013

 Pożyczyłam sobie skrzydła…
Ymmm… lecę…
Lecę bo chcę…
Mam zamknięte oczy…
Słyszę szelest wiatru…
Jestem wysoko…
Spoglądam na Ziemię…
Jak tu pięknie…
Cicho…
Tylko odgłos ludzkich kroków…
Czy on zakłóca spokój?
Chyba nie…
I tak nie wiem kto idzie…
Wiem tylko, że to człowiek…
No bo zwierzęta w butach nie chodzą…
Nie ma gwiazd…
Księżyc schował się za chmury…
Jestem tylko ja…
W przestworzach…
Latam…
Jakie to przyjemnie uczucie
Moje włosy powiewają na wietrze…
Dotyk wiatru muska moją twarz…

Dokąd dolecę?
Wyląduje bezpiecznie?
Dlaczego chcę to wiedzieć?
O wiele prościej
Nie wiedzieć… nie martwić się na zapas
Zapomnieć, że coś może pójść nie tak…
Jak mi tu dobrze…
Mam siłę by latać…

2007-10-21

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz