piątek, 16 października 2015

Duszy skarb...

Duszy skarb...  

Jestem...
Już jestem...
kładę dłoń na Twojej klacie
czekam aż uspokoi się Twój oddech...
śpij...
pocałunkiem jak drobną gwiazdką
rozświetlę najciemniejszy mrok...
Jestem...
Bo chcę...
Jestem... przy Tobie
patrzę jak oddychasz
jak uśmiechasz się we śnie...
Nie... nie budź się...
śpij...
Wypoczniesz...
Poczujesz ciepło...
i pod stopami tylko będzie cień...
Obiecuję...
Delikatnie opuszkiem palca
dotykam Twej twarzy...
Ustami muskam czoła...
Całuję...
A Ty śpij i śnij mały sen
w którym tylko radość jest...
Otwierasz oczy...
Widzisz moją twarz...
Tak...
Do Ciebie się uśmiecham...
dzisiaj...
I zawsze dla Ciebie uśmiech mam...
i dłoń...
którą Ci podaję...
Dałeś mi od siebie więcej
niż ktokolwiek inny na świecie...
A teraz ja będę przy Tobie...
i w dzień i w nocy...
W Twoich czułych ramionach
ukryte są słowa...
A ja...
Daję to co mam...
To co najcenniejsze...
Duszy skarb...

19 kwietnia 2008

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz