niedziela, 4 października 2015

Miałam kiedyś przyjaciela i Go nadal mam...

Miałam kiedyś przyjaciela i Go nadal mam...

23 kwiecień 2013

Miałam kiedyś przyjaciela
Znał mnie tak jak nikt na świecie
Kiedy odszedł pomyślałam
Że zostałam sama
Ale byłam w błędzie
Lubię chodzić Go „odwiedzać”
Siadam wtedy na ławeczce
Czasem płaczę… czasem gadam
Nie przytuli mnie już więcej…
Był dla mnie Kimś wyjątkowym
Kochaliśmy się bardzo mocno
Bardzo za nim tęsknię
Latem tego roku
Wzięłam Jego płytę
Tam znalazłam Coca Colę
Która woła:Weź mnie żywcem!
On poczucie miał humoru
Takie jakie ja mam teraz…
Dzisiaj mogę pójść do niego
Na ławeczkę i zapalić małą świeczkę
Zmarł…
A ja Go kocham nadal
Bo to Mój Kochany Brat

2007-10-28

1 komentarz:

  1. Claro jesteś przykładem tego, że można kogoś stracić a jednak i tak mieć go przy sobie, chociażby w sercu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń