piątek, 16 października 2015

Kolejny krok

Kolejny krok

Dlaczego?
To pogoda zmienną jest
A kobieta nie…
Ale łatwiej mówić że kobieta zmienną jest
To dlatego, że nie tak łatwo kobiety zrozumieć…
Kobieta nie mówi wprost
No a Facet?
Też nie mówi wprost
A chce by go rozumieć…
Jak spotkają się potrafią mówić wiele
I jak wszystko wydaje się jasne
Okazuje się, że mieli coś innego na myśli…
Nie dogonię Cię
Nie dogonię jej
Dlaczego skacze z myśli na myśl?
Dlaczego nie powiesz wprost?
Dlaczego to takie trudne…
Jak już mam to czego chciałam
To wtedy dochodzę do wniosku
Że znów czegoś mi brak…
Ale nie cofam się
Chcę iść do przodu
Ale samej nie jest mi łatwo…
I gubię się wśród swoich potrzeb
Czy kiedyś uda mi się powiedzieć
Mam to czego chciałam… stop…
Pewnie nie…
Bo ja każdego dnia chce iść dalej
Mały krok pokonałam
I chce zrobić kolejny
Bo to co mam już mi nie wystarcza…
A tu zima akurat…
Chwycił mróz…

26 marca 2008

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz