czwartek, 17 września 2015

Marzenia

Marzenia

24 luty 2010  

Chcesz by spełniły się moje marzenia
a ja chcę by spełniły się Twoje
Ale czy do tych marzeń moich i Twoich
można znaleźć wspólną drogę?
Czy każde z nas w swym mieście
będzie na niebie wyszukiwało tej samej gwiazdy?
Czy promien słońca który o poranku dotknie mojej twarzy
dotrze także tam gdzie Ty jesteś?
Czy moje marzenia się spełnią?
Najpierw niech spełnią się Twoje
a ja będę z boku przyglądała się
jak na Twojej twarzy każdego poranka pojawia się uśmiech
Ja kiedy myślę o Tobie uśmiecham się
tak skrycie
nie mówiąc nikomu, że myślę właśnie o Tobie
A kiedy widzę Cię
widzę Twoją twarz
i czekam na dzień w którym Twój wzrok
napotka na swej drodze mój wzrok
a wtedy...
a wtedy nic i nikt mnie nie powstrzyma
podbiegnę do Ciebie
i szepnę Ci do ucha
to samo co zawsze...
Kocham Cię

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz