poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Klucz

Klucz

27 styczeń 2009  

Usiądę teraz na Twoich kolanach
i zadam Ci pytanie:
- W którą stronę się otwiera?
- Ale zależy co?
- Skarbiec na przykład
- To zależy po której stronie Ty jesteś i po której stronie jest zamek
- Ja stoję przodem do tych drzwi a zamek jest o tu po lewej stronie
- No to w lewo, do środka
- Zobacz, mam taki magiczny klucz przykładam go do drzwi
i będę tak długo tym klucze kręcić aż uda mi się zamek odblokować
- A jak już otworzysz, co wtedy?
- Wtedy będę czekała aż wypłynie wszystko co w tym skarbcu teraz siedzi 

zamknięte pod kluczem
- A jak to co tam jest nie jest takie jakbyś chciała?
- Jest! Bo ja chcę poznać każdą informację do której teraz nie mam dostępu
- Jesteś pewna?
- Tak
- A jeśli to co odkryjesz będzie bolesne?
- Jeśli jest bolesne dla Ciebie chcę tego wysłuchać
Bo ja potrafię słuchać
A jeśli jest to bolesne dla mnie będę płakać
- To nie lepiej nie wiedzieć?
- Nie nie lepiej, lepiej znać prawdę i...
- i... ?
- Ja potrafię przed Tobą odkryć swe tajemnice
znasz moje najskrytsze myśli na każdy temat
i chcę poznać Twoje myśli rozumiesz?
- ..................................
- No to zaczynam kręcić tym kluczem
nie będę naciskać, bo nie chcę sprawić Ci bólu
- A jeśli już to zrobiłaś?
- Przepraszam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz