poniedziałek, 6 lutego 2017

I nie zastaniesz

I nie zastaniesz


Zegar tyka... Czas ucieka...
Myślisz sobie:
Jesteś dla mnie!
Mam Cię
I będziesz czekała na mnie zawsze
Będziesz tęskniła
Skomlała
Prosiła
bym tylko był przy Tobie
Był Tylko przy Tobie
No to sobie myśl!
Jak tam chcesz...

Ale to nie ja

Trafiła kosa na kamień
Mówisz: TYLKO CIEBIE KOCHAM
I KOCHAM SIĘ TYLKO Z TOBĄ!
I znów chcę wierzyć w te słowa
Daję Ci jedną jedyną szansę
Będę obserwować Wokół Świat
Śmieje się spadająca z nieba gwiazdka... śniegowa
Zima nastała, trwa ta zimna Zima
zamraża uczucia
powoduje odrętwienie
Powoduje brak czucia...

Ale pamiętaj
że... czas ucieka... zegar tyka
Potem... może być już za późno
I nie zastaniesz mnie tam
Gdzie dawniej z uśmiechem Cię witało moje Serce

g. 15.48
6 lutego 2017
poniedziałek



4 komentarze:

  1. Zgadzam się z przedmówcą. :)

    Pięknie i prawdziwe według mnie.

    No ba. Wystarczy dobrze patrzeć, a znajdzie się inspirację właściwie wszędzie.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń